detta förklarar min helg

 
 
 
 
 
min helg har bestått av foto och träning. låter ju sådär super kul.. haha men det var det faktiskt.
i lördags blev de träning och sen en lite foto stund. även katten fick va med på bild men han kunde inte sitta still så dem blev inge bra men bjuder på 2 st på mig själv och en bild på nya grejer jag köpt och fått!
 
dagens träningspass blev 50 min gym såklart, armar,ben och mage stod på listan eller egentligen armar och ben men kör lite mage varje dag.
imorgon så har jag en träning som är lite speciell, berättar de imorgon efter jag haft den, imorgon blir det axlar även armar igen eftersom jag körde lite lugnt med armar idag, 12x2 lätta vikter, imorgon blir de 6x1 eller x2 beror på, men med tunga vikter. 
även lagt till massa ny musik i min träningslista så skönt och känna lite pepp när man lyssnar på de.
fick en tröja av better bodies av mamma idag, hon har vart iväg och tyckte att hennes kära dotter behövde något nytt i träningsform. var även tvungen och köpa tränings handskar,
tyck va ni vill men jag måste tyvärr ha de, vet inte om jag tycker de är så snyggt men får så förbaskat ont i händerna efter jag kör fria vikter och de, får stora blåsor eftersom jag inte är allt för van att använda händerna, så tycker de är bättre och skaffa de istället för att få stora bölder på händerna hela livet.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0