besviken på mig själv

Åh jag är riktigt besviken på mig själv.
 
För 1 år sen skaffade jag gymkort och var sjukt duktig att träna, slutade äta godis helt och tränade 5 dagar i veckan. var nöjd med hur jag såg ut och var verkligen glad..
 
men sen så efter ett halvår så hände massa och jag kom in i en jobbig period och svek mig själv. började äta godis och inte tränat sen dess.. fick problem med ljumskarna och knäna.. fattar inte hur jag kunde bara ge upp!
 
så nu är det dags igen! 
 
nu är det dags att ta tag i de, har körkort så inte långt till gymmet, på sommaren kan jag cykla och även springa dit. typ 3 km. nee EMMA fan ta tag i detta nu.
 
inge mer godis! inge mer alkohol! inge mer gott! 
 
nu är det dags igen!
 
faan jag kan klara detta nu !
 
 
NEVER A VICTIM, FOREVER A FIGHTER!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén

jo men du måste unna dig också ju! inte vara för hård mot sig själv. då tappar man gnistan tillslut

Svar: bättre att sluta helt i början för är typ socker beroende. sen efter några månader när suget är borta så kan man unna sig på helgerna men absolut födelsedagar att man kan unna sig men annars i veckorna ska jag inte äta de
emmziee

2013-10-17 @ 23:20:00
URL: http://faulen.blogg.se/
Postat av: Felicia Aulén

destruktivt

2013-10-23 @ 20:42:10
URL: http://faulen.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0