fredag imorgon!

hallå hallå!
 
usch det var lite läskigt när jag körde hem idag och det var super dimmigt och mörkt.. mötte såklart på ett rådjur också.. min vanliga otur.
 
idag har jag jobbar som alla andra dagar, jobbade mellan 9-18 och jobbar även imorgon 06:50-14. skönt att få sluta tidigt på en fredag iallafall, sen tar det ju 20 min hem med bilen. 
efter jobbet så kom jag hem och fick värsta chocken. min sambo hade lagat middag åt oss så vi satt oss och åt direkt sen åkte jag till mamma och lämnade katten, han ska vara där till imorgon bara för de ska fixas lite här hemma och vill inte att han ska vara bland allt damm osv. 
 
har precis tagit en dusch och ska lägga mig i sängen nu och kolla film sen sova skapligt så jag orkar upp imorgon tidigt..
 
 
imorgon är det fredag äntligen och vi har redan snart bott i huset i 1 vecka. jösses vad tiden går fort!
 
ni får ha en kanon kväll så får jag se om jag skriver imorgon beror på om internet funkar här hemma, de är lite upp och ner med de för tillfället och inge kanaler har vi heller!
 
Godnatt! kram kram
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0