Då börjas veckan om då, måndag !

måndagar är fruktansvärt tråkiga.. har skola mellan 14:30-15:40, värt liksom? 

men snart slut så längtar något enormt! 
 
helt sjukt vaknade 9 i morse och var hur pigg som helst, ändå gick jag och la mig vid 1 men antar att jag var utvilad då. längtar till ikväll då det blir ett gympass! #älskaträning
 
har inte alls mycket och skriva, vet någon vart de fina vädret tog vägen förresten för just nu är de mulet och grått.. riktigt tråkigt jag som tänkte ta fram vårskorna och skinnjackan men de får nog vänta iallafall till imorgon om vädret blir bättre.
 
ska faktiskt inte vara så lat idag och ta bilen till skolan så kl 2 tar jag bussen in till stan. 
 
nu ska jag käka lite lunch sen iväg mot bussen.
 
ha en grym dag!
 

love love

 
 

Kommentarer
Postat av: anna

åh va tråkigt, ne här äre inge vidare ligger med sjuk, snuvig å hostig å febrig å huvudvärk man har ju haft de roligare

2014-03-10 @ 15:34:25
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0