Cash is king

fy satan vad slut jag är i kroppen nu.. men känner mig lite besviken att jag inte hann åka till gymmet pga jag jobbade till sent.. men det får tas imorgon istället så då ska jag köra ett sten hårt benpass pga handleden inte är bra än. kanske inte berättat det ens?!
min handled är iallafall knas igen efter jag hade gips för 2 år sen, tror det är lederna som är cp igen så kan knappt röra den och får inte lyfta tungt osv. hur jobbigt som helst?!
 
iallafall idag hade jag skola i 1 timme sen åkte jag till jobbet och jobbade fram till 7. jobbar torsdag med. men nästa vecka så jobbar jag förmodligen måndag, tisdag, torsdag och fredag. CASH IS KING!
 
haha eller vad äre man säger.. 
 
 
nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på top model Sverige som jag missade.. 
 
 
ha det bäst läsare!!
 
pussar och kramar
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0