bara för jag kan

hej på er !

lovade min vän amanda att blogga ikväll och hon skulle applådera om jag gjorde de så jag antar att jag måste hålla de.

bloggen har vart på noll pga jag legat sjuk i 2 veckor och de sitter i en. lågt blodtryck och allt. haft konstant huvudvärk i 1 vecka varav 2 dagar tok migrän. huvudvärken sitter i men var tvungen att ta mig till gymmet en stund iallafall. får inte träna så tog en promenad på bandet i 20 min men sen slog hjärtat för fort och blev yr så fick sluta.

nog om det nu.

hur mycket som helst i skolan just nu och blir inte bättre av att vara sjuk så imorgon slutar jag 11 men sitter kvar minst 1 timme för att få klart vissa saker.
sen åker jag till tuna park och träffar en gammal klasskompis som jag saknar något enormt. inte träffat henne på 3 år.

nu ska jag dejta John blund tänkte jag.

ha de bäst läsare!

pussar och kramar

ps: extra lågt inlägg amanda för din skull :*




Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0