studenten och sen då? nu är jag ju där jag sa?

Jaha och nu då?
 
studenten är över. allt man längtade efter har du passerat? är det såhär livet ska vara nu. jobba resten av sitt liv?
 
sa alltid att "studenten är långt borta, hinner tänka på vad jag vill göra med livet"
 
men nu är det ju passerat och jag vet fortfarande inte vad jag vill göra.. visst är bara snart 19 år men ändå. det är nu man ska leva livet och jag vet inte hur.
 
visst ska vara glad att jag har jobb iallafall som jag roar dagarna med men vill göra något också.
 
kanske blir den där jorden runt resan ändå? de jag alltid drömt om.
 
det kanske är på tiden nu att bestämma sig, live life? 
 
kan inte riktigt förstå att jag aldrig mer kommer gå till skolan, kommer nog inse det i höst när alla går tillbaka till skolan men inte jag. 
 
jobba utomlands kanske några år? plugga vidare? 
 
jag har verkligen ingenaning.. de visar väl sig i framtiden vad jag vill och ska bli.
 
hoppas det kommer snart för dessa tankar is killing me!
 
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0