slut tjej? jo tack

slut tjej jo tack det är jag de.

åh jösses vad jag är slut i kroppen nu efter att ha jobbat en hel dag. först från 7 imorse till 1 sen från 4 på eftermiddagen till kl 6.
imorgon börjar jag 7:30 och jobbar heldag. på onsdag blir det roadtrip till mariefred då jag och 1 eller 2 jobbarkompisar ska dit och jobba.

blev pannkakor till middag denna vecka med. perfekt mat imorgon när vi inte har micro där vi ska jobba.

kommer nog somna tidigt ikväll mina ögon går i kors redan nu och kl är bara snart 7.. jösses.. hur ska man orka jobba tills man är över 60 år?!






Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0