Proppat typ? hinner inte med mig själv ens

Eftersom jag inte hinner blogga så mycket så kan jag lägga ut mitt schema för veckan vad som händer osv och ska försöka hinna blogga någon gång under veckan iallafall
 
Måndag: Skola, plugg & jobb
Tisdag: skola till 11, hem plugga sen vid 4 ska jag till min pojkvän som ska hjälpa mig med min bil
onsdag: skola till 15:25, jobbintervju 
Torsdag: ledig men måste plugga och utvsamtal 9:30, kanske ska jobba också på dagen men jobb annars på kvällen kl 16:15
Fredag: skola till 12 efteråt ?? 
 
mycket skola, jobb och plugg är det som pågår just nu, jätte mycket som ska lämnas in, prov osv.. 
men snart slut på sk*ten. 6e juni längtar vi till!
 
arbetsintervju på onsdag ju och så det inte blir oklart för mina vänner som läser detta haha ska ha dubbla jobb, eftersom jag redan har ett. så såfall ska jag försöka få ihop dem båda.
 
nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag ska till älskling med bilen, han ska fixa ett fel på den och sen fixa avgassystemet som rasat... "suck" hatar bilar..
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0