ja men titta kom ihåg lösenordet fortfarande..

hallå hallå. 
 
ska jag vara ärlig så vet jag inte varför jag ens har kvar denna blogg.. skriver aldrig och lär aldrig få den tiden att sitta och skriva varenda dag. så om en tid framöver så ryker nog denna blogg. tyvärr nog.
 
vaknade iallafall i morse och mådde rent åt skogen.. så idag blir jag bara hemma.. ska försöka ta tag i svenska plugget iallafall när jag orkar.. nationella på torsdag och muntligt tal efter lovet så måste börja skriva på de..
 
tack och lov att det snart är slut med skola.. riktigt trött på det just nu men man lär ju sakna det när man väl gått ut. nästa vecka är de lov iallafall eller lov och lov.. jag jobbar hela lovet.. men cash is king som sagt så värt de. så sjukt skönt att få in lite extra cash i månaden. 
 
riktigt tråkigt väder idag också.. regn och grått.. ska egentligen jobba idag senare i eftermiddag men får se om den saken faktiskt.. det är inte så länge jag ska jobba så kanske värt de om jag mår lite bättre iallafall. tur att jag inte missar så mycket i skolan idag iallafall. imorgon måste jag gå iallafall även hur jag mår för måste klara av psykologin.. 
 
nu sitter jag här och bara dampar ut ord känns det som så nog om allt.
 
hoppas ni mår bra iallafall och är friska!
 
jag dör bland plugg, jobb och student fixande.. 
 
f*n måste ju hitta skor till balen och studenten också.. och student klänning... gillar inte att stressa men är sist ute som vanligt...
 
 
aja ha de bäst!
 
pussar och kramar
 
 
bild från barcelona. vill ha SOMMAR NUUUU

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0