Söndag.

Hej på er!
 
Var skapligt trött i morse, vaknade vid 8 först för älskling skulle till jobbet så vakna när han gick upp, sedan somna jag om o vakna vid 9, då bestämde jag mig för att hålla mig vaken med hjärnan tyckte verkligen inte de så somna om och vaknade vid 11...
 
har firat min morfar idag, mamma, peter, brorsan och hans tjej! som var hur snäll som helst! " första gången jag träffade henne"
sen såklart mormor och mormor. älskling kunde inte följa med för han jobba.. tråkigt nog...
 
har även hunnit köra bil med pappa och ska göra det imorgon med fast med mamma.
 
nu ska jag läsa mina älskade körböcker sedan duscha. lägga sig tidigt också så jag orkar skolan imorgon.
 
ha de bäst!
 
 
pussar och kramar !
 

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja risk för å låta gammal men de va bättre förr!

2013-03-10 @ 21:14:48
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: anna

jo sen så ä de så mycke krav nu för tiden

2013-03-11 @ 16:10:22
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0