Idag är det jag som styr bilen.

Hej på er.
jag är så gott som död eller min blogg är. ingen hjälper en heller med designen.. så den är skapligt ful och tråkig. funderar på att ta bort den helt och bara använda Facebook & instagram. det är dom enda ställerna som ja skriver och lägger ut bilder.Skype och sånt förstår jag mig inte på så håller mig borta från såna ställen.. hihi...
 
Sluta tidigt i skolan idag, redan kl 12 så nu sitter jag här. gör inte ett skit. Pappa kommer och hämtar mig vid 4 så ska jag övningsköra. nu ska man ta tag i körkortet. fyller 18 i september så på tiden att börja. vet att jag klarar de.
Sen väntar min man hemma och förmodligen har mat på bordet.. haha nee men har inte så mycket att skriva.
 
Nu ska jag plugga lite sedan åka iväg !
 
ha de bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Suomela -

Kikade igenom New York bilderna, riktigt fint. Hoppas ni verkligen hade kul när vi var där, jag ska dit i sommar! =) Fin bild också på dig här :)<3

Svar: Ja det var jätte roligt, en stor upplevelse verkligen! åh va kul ! tack så mycket sanna <3
emmziee

2013-03-05 @ 10:29:45
URL: http://ssannassuomela.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0