10 saker ni kanske inte visste om mig

pga bloggbrist så lägger jag ut "10 saker ni kanske inte visste om mig"
 
  1. Jag har enormt mycket skor! har minst 20 par skor... och köper nya hela tiden..
  2. jag är galen i skräpmat, älskar godis och sånt också..
  3. jag har jätte bra fett förbränning, kan äta hur mycket godis och skit som helst utan att gå upp i vikt.
  4. jag älskar amstaff hundar och skulle gärna vilja ha en själv, kanske skaffar en till sommaren.
  5. jag är förlovad, har vart det i ett halvår.
  6. är 172 lång och har 38 i skostorlek
  7. min favorit kanal på tv är Disney channel.
  8. får beslutsångest varje morgon när jag ska klä på mig
  9. mitt humör är inte att leka med. står knappt ut med mig själv.
  10. jag har vart blond hela mitt liv, färgade brunt för en dag men trivdes inte så bytte hårfärg dagen efter
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0