Skönt det ska bli med lov!

Usch känner att ögonen är tunga och magen värker.
 
efter skolan iallafall så åkte jag till mitt hjärta, vi har för det mesta bara legat i sängen och degat, kollat på film en härligt mys torsdag, 
imorgon är det fredag och då har jag skola fram till 3 sen åker mitt hjärta med mig hem och så spenderar vi fredagen här, får ju även höstlov imorgon.
7 dagar kvar till dubai, kanske dags att leta fram min super fina rosa resväska och kläder jag ska ha med.. börjar känna tids press.
på lördag morgon åker jag, mamma, kim och mammas kille och barn till erikslund under dagen, ska försöka hitta lite nya kläder att ha med mig och mitt hjärta ska leta skor. finns inga skor i hans storlek typ... "47"
 
nu ska jag krypa ner i sängen och sova, är sjukt trött, imorgon slipper jag sova ensam !
wiho
 
 
Godnatt läsare !
sov gott och ha en bra fredag imorgon !
 
kramar från mig.
 
 
Bilden är tagen förra vintern när jag och mitt lilla hjärta var ute i snön, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går och det känns som det gått en evighet ! om bara ungefär 2 månader har vi 1 år.
helt sjukt vad jag är kär i dig !

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0