Tidsfördriv

Tio frågor att svara ärligt på:
Vem vill du bryta kontaken med som du har kontakt med just nu? - F.... skriver inget mer
Vem vill du träffa mest av alla just nu? – kim
Vem skulle du vilja spendera nästa helg med? – wiccan & kim
Vem är den senaste du sov bredvid? - kim?
Vem skulle du aldrig svika?  - mina vänner & min man
Vem har svikit dig? - min bästavän
Vem kysste du senast? - min man ?? hahah
Vem önskar du att du träffade oftare?  -  min pappa
Vem hatar du? – dom som svikit mig

 

Nio senaste:
Person som smsade: kim
Person som ringde: kim
Person du träffade: amanda
Person du kysste:  kim
Person du hade sex med: kim
Person du skrattade riktigt mycket med: kim,wiccan och emil
Person som ljög för dig: spelar ingen roll
Person som du ljög för: -
Person sa något till dig i förtroeende: wiccan

Åtta saker som du attraheras av:
kim, klädstilen, ögonen, lukt, kommer inte på något mer

Berätta sju sanningar om dig själv:
- sjunger i duschen,

sitter på toalocket när jag borstar tänderna,

kan inte gå på A brunnar för de betyder otur,

när jag ljuger så skrattar jag,

jag är rädd för spindlar,

är beroende av godis,

mina föräldrar har varit skilda i 6 år

 

 

Sex sanningar om hur du var som liten:

- envis

- busig

- gjorde allt jag inte fick

- var rädd för tomten

- var enormt dryg

- älskade sandlådor

 

 

Fyra sanningar om ditt familjeliv:

- Mina föräldrar är skilda i 6 år

- står pappa närmare än mamma

- men älskar min familj mega mycket, 

- alltid lätt att prata med min styv mamma


Tre sanningar om ditt kompisliv:
- jag har fler killvänner än tjej vänner, för att slippa skitsnack

- har inte så många vänner, men spelar ingen roll för de jag har är sanna

- jag har svårt att lita på folk.



Två sanningar om din personlighet:
- jag är envis som sjutton men har jag fel så ger jag med mig

- jag är väldigt känslig, kan gråta när jag bråkar med mina föräldrar och blir jag sårad så gråter jag massor.


Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0