Förra vintern

Hallå hallå!
 
är usel på att blogga, vet inte varför men, känner att min bloggdesign är sjukt ful och inget att skriva om, vet inte om jag ska lägga av att blogga eller om jag bara har den för att, har inte så mycket bilder heller att lägga ut så det är lite tråkigt, nu är det ju även vinter så hoppas på att de blir mycket snö så kan jag dra ut och fota i snön ! älskar faktiskt snö och när det är lite kallt, varma kläder, mössa och vantar.. vet att det låter sjukt men älskar faktiskt vintern. 
 
sitter just nu i soffan med pappa och ankie, riktigt mysigt men sitter inrullad i massa plugg, det är det värsta men snart är det lov igen. jul lov, kan inte förstå att det snart är julafton, tiden går så otroligt fort, snart 1 år med mitt hjärta även.
 
nu ska jag ta tag i all plugg !
 
 
hörs senare ! eller imorgon 
 
puss och kramar !! 
 
 
Förra vintern!

Kommentarer
Postat av: anna

jo de är klart :)

härliga bilder :)

2012-11-29 @ 21:06:30
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0