finns personer till allt

Måste skriva av mig igen, helt ointressant inlägg men vet inte vart jag ska få ut all ilska!
 
så trött på människor som behandlar en som skit! ena dagen är man skit bra vän med de och sen andra blir man behandlad som man vore luft! jag har blivit sviken, otroligt många gånger, av min bästavän och massa nära vänner, och nu även du! det trodde jag aldrig, du har förändrats helt, skiter i dina vänner för en person ! helt sjukt, tycker det är sjukt dålig stil för så många gånger vi stöttat dig och aldrig svikit dig så får vi detta tillbaka!
 
allt är upp och ner, orkar helt enkelt inte ta mer skit från vissa så jag slutar bry mig nu, jag ger upp, vet vilka jag litar på, skiter i resten, kom inte och gnäll sen när du står ensam kvar för det var DU som valde att lämna oss inte tvärtom!
 

Kommentarer
Postat av: anna

haha du var inte den enda :P

aha okej förlåt om de var känsligt, hoppas iaf att de blir bättre :)!

2012-11-28 @ 19:14:33
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0