skolan ! igen

hej på er.
sitter just nu i skolan och har mimmi bredvid mig, har så gott som damp på datan för det inte går bra alls, mimmi har förklarat lite på sin blogg haha har enormt dåligt tålamod... inte bra alls.
aja nog om det.
slutar om 1 timme då blir det att möta upp jessica på stan för sedan ta bussen till torshälla och vara där en stund sen blir det att åka hem och då kommer älskling. saknar han massor även fast jag träffa han igår, önska jag kunde få vara med han hela tiden..
nu ska jag fortsätta jobba lite.
hörs !
en bild jag tog i fredags, simon har redigerat den !

Kommentarer
Postat av: Cindy [Cindyles.blogg.se]

älskar bilden ! du är duktig på att fota , emma!:)

2012-03-28 @ 15:35:22
URL: http://cindyles.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0