jag lever men börjar inte blogga riktigt än

hej på er !
jag lever men det är knappt känns det som ibland.
jag har funderat i flera veckor nu men är inte riktigt fullt taggad än för att börja blogga så några veckor till sen får jag se hur det känns.
livet är just nu totalt upp och ner men jag kämpar.
haft världens mysigaste helg med min underbara pojkvän, vi har nu vart tillsammans i över 2 månader, helt sjukt vad tiden går fort, men vi hoppas på 100000 månader till.
tänkte iallafall bara skriva att jag lever och att jag tror jag ska fortsätta blogga om några veckor !
ha de bra sålänge!
min livskärlek ! ingenting utan dig.

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0