i skolan.

Hej på er.
sitter i skolan just nu och har lektion men starta datan och kolla facebook så tänkte slänga in ett inlägg.
nu är det vår nästan, super varmt har det vart i 2 dagar nu, gick i luvtröja ute igår snart blir det shorts på kanske.. haha nej det är ett tag kvar.
slutar halv 4 idag sen får jag se om jag åker hem eller åker till älskling, har värsta pollen allergin så vill egentligen bara hem och ta det lugnt.
älskling sov hos mig inatt, vi somna runt 12 och jag gick upp halv 7, tog 1 hel timme att väcka latmasken sen, höll på hela morgonen men 5 minuter innan bussen gick då gick han upp och så fick vi stressa till bussen.
nu ska jag börja jobba lite, hörs senare!
puss & kramizar

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0