varför ska allting förändras!

hej på er !
 
fan vad jag hatar verkligen hatar nya blogg.se!
kunde dom inte låta det va som det var, samma sak med facebook, byter saker hela tiden! blir tokig för jag är ingen sån som lär mig nya saker fort...
blir så gott som tokig på sånt!
 
aja nog om det, är rätt trött idag, ligger bara i sängen och tar det lugnt, ligger och funderar lite, även hittat nya bra låtar som jag kör om och om igen! ända tills man tjatar ut dom.. haha så är jag.
 
har inte så mycket att skriva, bloggningen har blivit sämst men lägger ut bilder då och då!
 
imorgon är det jobb på schemat! upp kvart i 5! taggad... svar nej..





Kommentarer
Postat av: anna

håller me dig om nya blogg.se man blir ju lite smått galen :P

Svar: jaa precis, blir rätt tokig på de
emma thomsen

2012-06-17 @ 18:10:27
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

finaste!

Svar: du är !
emma thomsen

2012-06-17 @ 21:35:47
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0