om mig!

Dåliga saker om mej:
1. Jag har hemska humör svägningar 
2. Jag har ett hemskt skratt
3. Jag sparkas i sömnen
4. Jag gillar inte mig själv, sämst självförtroende
5. Jag river på det mesta

Bra saker om mej:
1. Sprallig
2. Kärleksfull
3. Oftast glad
4. Tankeläsare "typ"

Andra saker om mej:
1. Sitter alltid på toalocket när jag borstar tänderna
2. Jag kan lätt läsa av mina vänner
3. Jag sjunger nästan hela tiden
4. Duktig på att städa "när jag väl vill"

Saker jag tycker om eller är galen i:
1. Min pojkvän!
2. Vänner
3. Musik
4. Min familj!
5. Resa

Saker jag inte tycker om:
1. Smuts
2. Fulla människor
3. Små kryp
4. Tvångstankar
5. Fisk

Favorit rätter/drycker
1. Pannkaka
2. Red bull
3. Kaffe
4. Te
 
Fick sjukt fina blommor av min man idag och även en chokladkaka när han kom hit idag! han är bara för underbar!! min kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lina Åström

Kaffe Emma.
Hahahha vilken nyhet ;) <3

2012-06-26 @ 22:19:23
URL: http://pusspajas.blogg.se/linaastrom
Postat av: anna

hur är det då :D?

2012-06-30 @ 10:59:30
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0