Långt inlägg! torsdag

Tjena mittbena!

japp alltid lika dålig början för vet inte hur jag ska börja alla inlägg.. kass på att blogga även men ni får stå ut nu under sommaren!
jaa.. idag har jag jobbat som vanligt men äntligen är det helg! galet trött på jobbet men bara 3 veckor kvar sen får jag njuta av mitt sommarlov! och älskar värmen just nu ! så den får gärna stanna hela sommaren.
Slutade redan kvart i 11 för hade halv dag, började halv 6 i morse så. Efter de tog jag cykeln hem och vila en stund! skulle vila en kvart men blev en timme "hihi" var otroligt trött och var tvungen att vila för att orka vara vaken ikväll för ska nämligen till mitt hjärta och sover där idag och imorgon.
imorgon är det ju midsommar och då ska vi fira det tillsammans med kims vänner, vi ska väl grilla om vädret tillåter det och bara chilla ute lite. perfekt midsommar känns det som, förra året firade jag ju inte de, för ni som minns så kommer ni ihåg att jag var i ungern 1 månad förra sommaren med min bästavän!
saknar de otroligt mycket och saknar även henne för hon är där just nu..

nyss duschat, ska packa ihop lite saker sen ska mamma laga mat sen skjutsar hon mig till kim.

oj inlägget blev ganska långt men ta god tid på att läsa de för nästa inlägg blir först på lördag... typ...

höre gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

SNYYYYYYYYYYYYYGGGAAAAAA OCH FINA BÅDA TVÅ

2012-06-21 @ 17:26:26
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se
Postat av: anna

härligt de lät :D

ne vi ska på ngt midsommarfirande, blir lugnt i år vi ska på semester på lördagen nämligen :)

en fråga är de din bror på sista bilden? för ni ä grymt lika :P

2012-06-21 @ 22:30:10
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0