Irriterad tjej

Hej på er.

otroligt dålig dag idag.. jobbade mellan halv 6 och halv 1, slog huvudet i två maskiner så har två bulor i huvudet, gör otroligt ont, har även massa blåmärken som bara dyker upp hela tiden, huvudvärk och är hungrig. vilken SKIT dag, ursäkta ordspråket men totalt kass dag verkligen och den lär inte bli bättre, ska inte göra något speciellt som tur.
funderar på att laga lite mat för åt knappt någon lunch men ingen ork att gå till köket.
 
juste tappade även min navelpiercing idag! hade inte märkt det först jag kom hem så fick byta.. jag som nyss köpt den.... var rätt förbannad och ledsen...
 
nej nu ska jag sova bort allt skit!
 
hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

håller med! gjorde du något speciellt för att få det?

2012-06-18 @ 16:01:51
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: julia

Hej tjejen! Tänkte bara säga att du är så superfin på alla bilder på din blogg! & tänkte säga att jag hoppas vi kanske kan hitta på något under lovet, du vet att jag tycker du är en asbra & fin tjej. Finns också alltid, som du vet. Puss!

2012-06-19 @ 23:02:03
URL: http://irreplaceable.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0