5 månader av lycka!

5 månader av lycka.

jag kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort, kommer ihåg allting som det vore igår, nyår, du höll om mig och släppte inte taget, din famn var så underbar, första träffen, första kyssen, första semestern.
kan inte förstå vad tiden bara rinner iväg och det har redan gått 5 månader även fast det känns som mer men det är en bra början, jag vet att det är dig jag vill leva med kim.

jag vet det redan nu, får de där pirret i magen varje gång jag ser eller träffar dig, dina kyssar är det bästa som finns, du tar mig för den jag är, även fast jag har världens sämsta dag och är helt förstörd så finns du där och berättar hur fin och underbar jag är, man vill bara hoppa i din famn och goa sönder dig! 
du är den enda, den som jag vill spendera många år tillsammans med, dig vid min sida så klarar jag det mesta, är otroligt stark tillsammans med dig, du är den som får mig kämpa varenda dag, du stöttar mig igenom allt mellan himmel och hav, det är du som tårkar mina tårar när dem faller ner för min kind. vad det än är så finns du alltid där när jag faller.

jag vill kunna säga till alla " där är mannen i mitt liv"

Mitt hjärta tillhör bara dig och ingen annan, jag får pirr i magen bara jag sitter och skriver detta, tårar faller på min kind för kan inte beskriva min kärlek till dig!

5 månader av enormt mycket kärlek, lycka, skratt, tårar, hopp och tro.

kim edmundsson jag tänker aldrig släppa taget om dig, tänker hålla din hand tills den dagen jag dör, vill spendera många många år tillsammans med dig, vet att du inte läser detta men måste skriva av mig ibland, kan bara inte hålla allt inne

älskling... jag älskar dig mest av allt

puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^ har inte fått lov än :P

Ha en awesome fredag! :D

2012-06-08 @ 00:29:22
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: anna

Grattis till er :)!

2012-06-08 @ 09:46:13
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0