1 år redan gått?

image description

Hej hopp i världen!


jaa idag har jag haft fullt upp typ, ne men vaknade ganska sent hos mitt hjärta, han drog ut och jobba vid 11 så passade på att ta en lååååång sovmorgon, vaknade kl 1 faktiskt ! hihi lata jag

mitt hjärta fick dra upp mig typ, var så otroligt trött, när jag väl kommit upp så hade han fixat frukost!

så otroligt glad blev jag.

sen vid 4 drog vi med pappa till teamsportia där jag köpte en cykel! äntligen !

börjar jobba på måndag.. usch, avslutning imorgon redan, fattar inte att jag redan gått första året på gymnasie, tiden har gått gaaaalet fort..

nu ska jag hoppa ner i sängen för att sova, upp kl halv 7 imon !


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas du får en bra torsdag! Snart helg ju! :)

2012-06-07 @ 01:00:17
URL: http://four.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0