lång helg.

Hallå där.

Sitter just nu totalt utsliten och ont i halsen. natten var väldigt lång igår, kim och jag la oss och skulle sova vid 1 men nej! då ringer jonny och frågar om han får komma över, och självklart fick han de så kl 1 inatt kom han på besök så vi var vakna till kl 7 i morse då jonny åkte hem, grabbarna spela lite wii och så kollade vi på lite filmer och tv program på tvn.
jag och tusse "kim" sov rätt länge idag och så har vi tagit det lugnt hela dagen, slappat framför tvn och han har även lagat lunch till mig, han gick även till ica och köpte lite choklad åt oss.
vid 7 så åkte skrutten hem och jag hoppade in i duschen då, bäddade även rent i sängen, skönt med lite fräscha lakan!
aja väldigt intressant inlägg men nu ska jag kolla på tv och slappa framför datan, somnar nog tidigt ikväll!

ha de gött!

 
Jag och min underbara kusin i fredags! emelie fläta ihop hennes och mitt hår! världens finaste tjej !

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0