ett halvår!

Ett halvår, 6 månader.

jag kan inte förstå var all tid tog vägen, att du vart med mig så länge redan, för över ett halvår sen va de jag fick va i din famn för första gången, visste att det var dig jag ville ha, att du skulle vara min för en tid framför, nu har det gått ett halvår och är fortfarande lika kär som då, du får mig att le, att andas varje dag. du gör mig så otroligt lycklig mitt hjärta! 
utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, du får mitt hjärta att slå varje dag, varje sekund! det slår bara för dig!

jag älskar dig kim! kommer jag alltid att göra! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

så fina, och grattis igen <3

2012-07-08 @ 22:05:11
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se
Postat av: anna

härligt :D

jo de är bara bra här med :) åh grattis till er :)

2012-07-09 @ 10:52:31
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0