söndag morgon

god morgon på er !
vakna halv 12 idag, fattar inte, jag sover sjukt mycket nu för tiden, dags att börja träna & äta kanske..
äter sjukt dåligt och tränar ingenting.
just nu sitter jag fast klistrad i soffan och kollar på tv, ska snart hoppa in i duschen för min kärlek kommer sen.
ikväll ska jag till mamma, så hoppas att älskling hjälper mig med alla saker, haha sätter han i jobb direkt när han kommer hit, snäll man är då.. hihi
nej nu ska jag kolla klart på tvn sen duscha,
hörs senare läsare!
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

jo men de är bättre har ingen feber längre åh halsen gör inte lika ont :)

2012-01-22 @ 14:02:47
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

verkligen :D



haft en bra helg :D?

2012-01-22 @ 18:11:00
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0