skriver av mig lite.

Jag önskar att en dag kunde bara alla problem försvinna.
slippa gråta mig till sömn, slippa behöva prata om mina problem med folk, slippa få frågan varje dag hur jag mår
bara va frisk & glad..
men har man väl en gång hamnat i en deprition är man väl fast där. ibland känns det som allt är värdelöst och man känner sig som en nolla, inte en jävel bryr sig om en, man finns där för sina vänner men får ingenting tillbaka, folk kommer och går precis som dem vill.
livet är ingen dans på rosor men önskar att alla problem bara kunde försvinna, kan inte hålla dom inne.
trodde att 2012 skulle bli ett bra år, men början har vart fram och tillbaka.
alla får sina stunder ibland då saker och ting känns skit och fel men alla har även såna stunder då allt är perfekt och livet är underbart. försvinna från allt är ingen utväg, alla har personer i sitt liv som finns där för en,
jag har 3 st i mitt liv som betyder allt !
8/1 2012
är en dag jag verkligen minns,
en sån kille som dig kim har jag aldrig träffat förut, så mycket som du hjälper mig varje dag, finns där när jag behöver prata och allt det där, du är en räddare i nöden, du tog mitt hjärta som en storm och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
även min pappa
finns där hela tiden, han bryr sig så sjukt mycket om mig och vill alltid mitt bästa, han är helt enkelt världens bästa pappa, jag är så tacksam att du är min pappa, ingen annan kan ta den platsen.
min bästavän "enni"
hon är min förebild, så mycket som hon hjälpt mig igenom allt, en sån vän alla önskar de hade, hon stöttar mig alltid till 100 %, hon finns alltid där när jag behöver henne, hon hjälper mig med allt och lyssnar på allt jag säger, bästa vän förevigt är du mitt hjärta !
du är ena halvan av mitt hjärta, utan dig är jag ingenting,

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0