ännu en lista !

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det? Min pojkvän, och hoppas han menar de

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu? Haha struntar jag i.

3. När var sista gången du var aggressiv och glad på samma gång? Igår typ

4. Skulle du någonsin le mot en främling? Jo kanske haha

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person? Finns det väl säkert

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag? Jo då

7. Vad exakt har du på dig just nu? T-shirt, svarta byxor & underkläder

8. Hur ofta lyssnar du på musik? hela tiden nästan

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest? Jeans alltid i skolan men mjukisar för det mesta när jag är hemma, det är så otroligt skönt

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013? Jag vet inte.

11. Är du en social eller en asocial person? är social

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven ”A”? Jo

13. Vad sägs om ”R”? nee,

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig? nej, skiter i såna

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du? Jaa, till ljus blåa !

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för? Jo tror de

17. Nämn något om den här dagen du ogillar: mens

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan? Jaa !

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med? nej

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger ”Jag älskar dig” till dig? Ja.

21. Har du någonsin velat ha någon du inte kunde ha? jodå

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll? Min pappa

23. Får du en massa förkylningar? nee

24. Är det någon som hatar dig? Finns de säkert

25. Tycker du om att titta på skräckfilm? Nej haha, blir ba livrädd och kan inte sova efter.

26. Vill du ha hål i din tunga? ja

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara? 2010 när jag var så sjukt deprimerad

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon? idag

29. Tror du någon har känslor för dig? Joo haha !

30. Tror du att någon tänker på dig just nu? ja det hoppas jag

31. Hade du en bra dag igår? Jadå, var med min kärlek och hade det jätte mys !

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande? Ne tror inte de

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig? jo

34. Vad är det bästa med skolan? Att få träffa alla underbara personer !

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan? japp

36. Var du singel under förra sommaren? nej

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan? haha nej knappast

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med? Nej aldrig !

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla? Jo faktiskt

40. Är du bra på att dölja dina känslor? Jo tror jag

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett ”J”? nej

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar? Både och faktiskt

43. Hur är ditt hjärta? Vet inte men rätt sårbart

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu? Inte vet jag.

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag? Knappast !

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt? Nja både och, gulligt men inte om något dåligt hänt, då tycker man bara synd om han

47. Vem var den sista personen du var i telefon med? Min mamma

48. Har du någonsin känt dig ersatt? jo

49. Vaknade du arg? Nej

50. Är du en svartsjuk person? ja ibland kan det hända,

51. Senaste person du gråtit framför? Enni ”bästavän”

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma? jaa

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den? Absolut !

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade? Jo tror de

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv? Min pojkvän, aa absolut !

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra? Förmodligen dö !

 


Kommentarer
Postat av: anna

hahah vad gulligt :D! tur att ni blev tsm iaf alltid något :)

2012-01-15 @ 20:51:28
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

va mysigt de låter :D!



ja tror att de kan gå på plus me mig å mitt ex :O han har varit as gullig mot mig idag >.<



btw ja kan inte kommentera inlägget om tv söndagen eller ja när man trycker på kommentera kommer de inte upp någon ruta bara så du vet :D

2012-01-15 @ 21:09:25
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0