2011

Januari
gick fortfarande i 9an. åkte till falkenberg med pappa och alla.
februari
hände inte ett skit, knappt några bildern alls ifrån.
Mars
spendera med enni och felicia i skolan,åkte till stöten med familjen,super mysigt var de. prata rätt mycket med en gammal vän som ja tyvärr tappat kontakt med, och var enormt skoltrött.



April
spendera mesta tiden med bästavän, sovkvällar och massa.
åkte även till falkenberg igen med familjen


Maj
i maj var det spex foto bara.

Juni
klassresa och avslutning, saknar vännerna från 9an


juli
åkte jag och bästavän till ungern, åkte även till falkenberg med familjen igen.


augusti
börja på en ny skola,flottrace.


september
kusinen fyllde 8år, umgicks mycket med lina, och fick en svår period där, tappa en massa vikt


oktober
umgicks super mycket med vännerna i skolan, dom försökte få mig att må bättre, depp period hade jag där, tappa massa vikt igen och brydde mig inte så mycket



november
fota vi massor i skolan, vännerna fick mig upp på fötterna igen !


december
hade sov kvällar med bästavän igen, umgicks med jessica, julafton med familj och släkt och började må bra igen ! tog tag i mat och allt annat, men står till i vikt fortfarande




nu nytt år !
nya misstag
nya problem
nya händelser
nya personer
ny kärlek??

2012 nu kör vi !


Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0