Måndag !

Hej på er !
haft en bra dag ?
min har vart helt okej, skolan fram till halv 1 sen tog jag och william våra skol saker och drog till ett fik där vi satt och plugga i flera timmar, halv 4 mötte jag upp älskling på stan och så tog han & jag bussen hem till mig.
hela kvällen har vi sovit och tagit det lugnt bara.
imorgon är det tisdag, slutar sent ! :(
ingen ork med skola men vad ska man göra, studiedag på torsdag som tur !
nu ska jag stoppa in lurarna i öronen och sova.
hörs imorgon !
puss & kramizar
lilla jag just nu, nyduschad,ofixad och pojkvännens t-shirt !

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

SV: samma här! :)

2012-02-06 @ 22:11:00
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0