alla hjärtans dag !

god morgon läsare !
sovit gott?
jag har sovit si sådär, vaknat flera gånger av att jag drömt en hel del... men men det är skitsamma för snart är det skola igen " fy sjutton va trött jag är på skola!!! "
men jag står ut ! en vecka sen är det lov.
efter skolan idag så åker jag och lina ut till kvicksund där vi ska spendera våran alla hjärtans dag med våra pojkvänner.
ska bli super mys men hemma rätt tidigt ändå, vid 8 tror jag så skriver mer då !
nu ska jag tagga skolan !
tjarrå !

Kommentarer
Postat av: anna

åh va mysigt åh fira de me sin pojkvän!

2012-02-14 @ 12:39:46
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0