planering för 2013

hallå där.
 
åh va tråkigt när snön börjar smälta bort... slaskigt överallt.
är iallafall hemma nu, blev kvar hos mitt hjärta till på kvällen, haft en helt okej helg, snart är det jul!
vi har planerat allt tillsammans hur vi ska göra och vart vi ska vara! kommer bli perfekt!
 
snart har vi ju årsdag, funderar på att åka till stockholm över en dag bara, sova kvar på hotell, skulle va riktigt mysigt. sen i slutet av januari åker vi till idre och är där från en torsdag till en söndag.
 
nu ska jag lägga mig och kolla film är seg i huvet!
 
hoppas ni haft en bra helg !
 
kramisar !
 
min favvis katt, höll mig sällskap igår ! super mysig snuttis !

Kommentarer
Postat av: anna

härligt :)

jo samma här :D

2012-12-16 @ 20:29:20
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0