bryr mig inte ett skit om era dryga kommentarer

hey haters !
 
nu ska jag skriva precis vad jag tycker om era dryga kommentarer.
 
nu är de såhär att jag skiter fullständigt i vad ni tycker om min förlovning!
helt ärligt, jaa visst vi har vart tillsammans i snart 1 år bara, vi bestämde båda två att vi älska varandra så mycket och är redo att hålla ihop livet ut ! båda är jätte kära och vill vara med varandra hela tiden, vi skäms inte över varandra, och han är min bästavän ! berättar ALLT för han.
vi var helt enkelt redo att ta vårat förhållande till nästa nivå ! vi skäms inte över varandra, vi är glada att vi kan visa att det är han och ja, så ni som gnäller och är emot att vi är förlovade ska bara hålla käften för det är inte hela världen herregud ! det är inte precis att vi har gift oss?! så chilla människor herregud
 
det är som ett förhållande men vi båda har en ring på fingret och vi kämpar för vårat förhållande 
 
så till er som är emot oss, var bara tyst istället för att kommentera och vara avundsjuka, skriv inte dryga kommentarer för vi tar inte till oss ert skit.
 
det är han och jag, och så kommer det vara 
 
vi har vart förlovade i snart 3 månader och tiden vi haft tillsammans har vart den bästa någonsin, vi pratar även om framtiden tillsammans !
 
så där har ni !
 
skiter i om ni är emot de, jag bryr mig helt ärligt inte för det finns folk som är glada för de, även hans föräldrar är sjukt glada för de så !
 
imorgon hämtar jag ut min ring, den har vart på gravering i 2 veckor !
 
 
ha en bra kväll !!
 
att jag sa "ja" är det bästa jag gjort någonsin ! så stolt, lycklig, kär, min livskärlek !

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Naw vad gulligt :) Det är bara att lägga dövörat till , det är ju upp till er vad ni vill göra ;D ha en fin fredag!

2012-12-14 @ 15:29:16
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: cindy

tycker ni är jättesöta tillsammans :)

2012-12-16 @ 20:59:52

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0