1 år sen idag !

Ibland hatar jag snö verkligen, Efter skolan skulle jag åka till mitt hjärta han var även med mig, bussen skulle gå kvart i 4 och vi stod och väntade på att den skulle komma i snö vädret... men kom den ?? neej ?!
vi stod fram till tio över 4 sen ringde vi bussbolaget och kolla om de ställt in kvicksunds bussen men nej hon sa att den skulle va snart där så vi väntade... klockan blev halv 5 då ringde vi igen dit och då säger en annan att den är inställd?!!!! så vi stod i 1 timme UTE I KYLA PÅ EN J*VLA BUSS, som skulle komma men kom inte...
snacka om noll koll, så vi tog bussen till mig istället och spendera kvällen här
 
nu ska jag inte va mer grinig på bussarna ! har en glad nyhet !! eller glad åt mig själv
 
idag är det precis 1 år sen, mitt hjärta skrev till mig för allra FÖRSTA gången någonsin, för 1 år sen visste jag inte ens vem han var, han skrev bara en dag helt plötsligt, är sååååååå glad att han skrev !
vi är så lyckliga nu, den 8e januari har vi även 1 år tillsammans, tiden har gått sjukt fort ! är tok kär i honom, älskar han mer och mer för varje dag !
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0