svensk sommar?

jag trodde svensk sommar var fina solnedgångar med vackert väder men nej regn regn och ännu mera regn !

Fy vad jag hatar att cykla i regn.. 
jaa vid halv 9 så tog jag cykeln och mötte upp cassie, vi stod och snacka en stund sen tog vi cykeln till henne och var där en stund, efter de drog vi till ett ställe och träffade 2 gamla klasskompisar till mig, vi stod och snacka lite, sen börja det ös regna då bestämde jag och cassie oss för att ta oss hemåt, vi hann komma till en åker då hagla de och jag vet inte vad... vi var piss blöta när vi kom hem, mina jeans var ljusblåa när jag åkte hemifrån, när jag kom hem var dom nästan svarta...
 
helt galet vad det regna!
 
nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova!
 
Godnatt !
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0