snabbt inlägg!

hej där !
 
hinner inte blogga just nu men skriver ett snabbt inlägg medans min lilla kille är ute och springer på stan och fixar lite, vi ska nämligen iväg och grilla ikväll i kvicksund med några av hans vänner så hoppas vädret blir bättre!
 
vi var igår hos emil och grilla och tog det chill, rätt mysigt faktiskt, sov hos tusse igår natt och gör det även idag, men imorgon så sover han hos mig och då har vi en stund för oss själva för mamma ska iväg på kräftskiva!
 
nu måste jag skynda mig !
 
får se om kameran följer med annars tar ja bilder med iphonen !
 
puss och kramar!
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0