för exakt ett år sen hade jag stora fjärilar i magen!

Hej hopp där ute!

åh sommarlovet börjar leda mot sitt slut och kommer ihåg för exakt 1 år sen så satt jag här och var så jädrans nervös för jag skulle börja på gymnasiet, hade fjärilar i hela magen men det gick ju bra och nu sitter jag här 1 år senare och är inte alls redo att börja skolan igen men jag börjar inte imorgon som alla andra skolor! jag börjar på tisdag, skönt det iallafall så ska sova ut imorgon hade jag tänkt!
 
så imorgon skriver jag ett inlägg om sommaren och lägger ut lite nya bilder!
 
nu tänkte jag kolla film!
 
godnatt
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0