fjällen

hej på er.
detta kommer ta sin lilla tid, skriva på datan med gipsad hand, inte det lättaste precis, men försöker så gott jag kan.
är fortfarande i Funäsdalen med familjen men jag sitter i stugan medans alla åker skidor, ska ta någon promenad sen och lite sånt men otroligt jobbigt att klä på sig alla kläder med gips.
man blir lite handikappad, kan inte duscha håret själv, knappt klä på mig, tycker verkligen synd om såna som måste leva så varje dag, inte tänkt på de men gör verkligen de nu,
aja idag är det påsk ! ikväll är det sista kvällen här så vi ska ut och käka lite tillsammans sen imorgon blir det hemfärd på 8 timmar !
sitter just nu och tar det lugnt,ätit lite frukost. nu sitter jag och kollar på hur jag skulle kunna färga mitt hår, är riktigt sugen på att göra dipdye.
riktigt snyggt är det !
nu ska jag ta tag i lite plugg sen dra mig mot backen och kolla lite !
hörs !

Kommentarer
Postat av: alva

sv: tack så jättemycket!

2012-04-07 @ 12:59:19
URL: http://aalvaglad.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0