Vila i frid !

28 september 2011 somna du in föralltid.

du hade kämpat så hårt men nu var det din tur.. fäller några tårar för dig,det gör vi alla.
svårt att veta att jag aldrig mer får se dig eftersom jag fick alltid se dig varje sommar när du hälsa på,vi var ute och gick med hunden,prata och allt var bra.
men tiden går fort och du blev bara 71 år.. Men kommer minnas alla år som vi träffats,alla saker vi gjort tillsammans och allt du sagt. det kommer jag minnas föralltid och en plats i mitt hjärta kommer du alltid att ha ! du kommer finnas kvar i allas hjärtan,
vart du än är och hur långt ifrån det är så är du ändå kvar här med oss.
En underbar person,det var precis det du var !


Vila i frid Kaj Thomsen

vi kommer minnas dig föralltid ! skänker kramar till er som kämpat tillsammans med han. önska jag också kunde vart där och kämpat



Kommentarer
Postat av: bella

allt bra gumman? :)

2011-09-29 @ 09:52:21
URL: http://ciaobellaaa.blogg,se
Postat av: josefine

Allt bra ? :)

2011-09-29 @ 15:43:37
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0