paaaket

Såå nu har jag duschat och satt upp håret i en knut bara. tråkigt väder så har ingen ork att fixa mig.
min brorsa ska låna min data strax eftersom han inte har en egen för tillfället så är snäll och lånar ut min så han kan plugga.
medans han pluggar ska jag fixa lite lunch till mig själv och sen ringa mamma och kolla när hon kommer hem.
fått ett paket fick ja reda på så ska hämta ut det med senare !
undra vad det kan vara....
nyfiken.
hoppas ni får en bra dag
hörs senare
Puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jag bloggar med för att de ä kul, tjäna pengar är bara ett plus :D

2011-09-21 @ 13:08:50
URL: http://emmababy.se
Postat av: M.i

Så sööt! Går inte beskriva med ord är andlös <3

2011-09-21 @ 17:12:09
Postat av: Andrea

Lik din mamma på sista bilden! :)

2011-09-22 @ 20:49:48

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0