Höst väder?

God morgon bloggare !
sovit gott?
jag vakna vid halv 10 idag av att det börja regna. usch vilken seg morgon det har vart. ledig idag ju som sagt så sitter just nu i soffan och har nyss druckit 2 koppar kaffe och ska snart glo på en liten film eller vad man ska säga. våran sammhälls lärare sa att vi skulle kolla på den så har ju inget val. men har ju inget bättre för mig så det är nog lika bra. hoppas jag inte somnar bara. ska nog ta och duscha lite,ta en kopp kaffe sen kolla på den.
sjukt tråkigt väder som sagt så blir nog bara att ta det lugnt idag, får se om något dyker upp. min brorsa kommer väl hem rätt snart också så.
hoppas ni får en toppen dag !
Puss & kramizar
LOVE

Kommentarer
Postat av: anna

sv: härligt de :D



ne ja ska bara plugga idag (:

2011-09-21 @ 11:35:31
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: M.I

Sötare person finns det inte ♥

hihi säger det igen du passar sjukt bra med halsduk :* ♥

2011-09-21 @ 11:41:34
Postat av: emma

sv: hii ja :D nu har jag gjort ett inlägg om hur man kan tjäna pengar på sin blogg :D

2011-09-21 @ 11:53:35
URL: http://emmababy.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0