Våra bilder,minnen varar föralltid !

Fyfan vad jag mår bra när jag är med dig lina, du är en grym vän och våran vänskap kommer vara föralltid.
utan dig skulle inte jag klara allt det här. du är min bästavän ! shit du är totalt grym. vi skrattar och har det bara bäst, våra bilder tillsammans betyder när man bara kollar på dom.
våra minnen tillsammans som vi fått bara på några månader, förstå över 3 år i skolan tillsammans,det kommer bli sjukt bra ! vi klarar det här gumman !
vi är starka tillsammans. !
Jag älskar dig Lina Åström

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskling !

Ja tänk dig, lite mer än tre år tillsammans !

Fan va underbart, vi har fixat så mycket tillsammans så vi klarar allt.

Jag mår som bäst tillsammans med just dig !

Vi skrattar och har det as kul, men vi kan vara serriösa när det faktiskt behövs <3

Jag älskar dig Emma Thomsen <3

2011-10-04 @ 20:36:30
URL: http://pusspajas.blogg.se/
Postat av: anna

sv: vilka härliga bilder och hon låter som en perfekt vän (:

2011-10-04 @ 20:42:44
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0