god morgon söndag

God morgon bloggare
vakna för en liten stund sen, kom på att man ställer tillbaka kl 1 timme så vet inte när jag vakna haha.
igår var jag hemma och kolla flera avsnitt av one tree hill.
ska snart hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, rätt sliten faktiskt.
skönt att bara va hemma.
lov i veckan och har rätt mycket planerat så.
hoppas ni får en bra söndag
Puss & kramizar
haha brunhårig. lekte i photoshop.. fast blev ingen fin brun färg.
men tror ni jag skulle passa i de ?

Kommentarer
Postat av: Din sötnos!

Jag tror du skulle passa skit fint i det<3! , dock så gjorde du hela bilden brun istället för endast ditt hår! <3<3<3

2011-11-01 @ 21:24:29

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0