äntligen hemma

Hej på er !

nu är jag äntligen hemma,fick sitta kvar i skolan i några timmar för att fixa en sak med matten,men nu är det klart och kom nyss hem. älskling kom och hämta mig men han var tvungen och åka iväg... tråkigt...
men hoppas jag träffar han senare.

sitter just nu och dunkar hög musik och dricker en kopp te.
är sjukt trött så ska nog lägga mig i sängen och vila lite.

hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra dag såklart. kl är ju inte så mycket än.

Hörs senare

Puss & kramizar
saknar sommaren..

Kommentarer
Postat av: a

sv: de har du rätt i men ja tycker du rä bra på att ta bilder som säger mer än tusen ord (:

2011-10-05 @ 17:33:20
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0