Plugg,musik & sjunger = rätt ok

Hej på er !
inte alls hunnit blogga idag för slutade halv 4 sen så mötte jag upp amanda på stan sedan åkte vi bussen tillsammans hem, var hemma vid 4 och har pluggat sens dess ! helt sjukt men var tvungen.
as hungrig och trött men kämpar på i 1 timme till sen tar ja de lugnt !
Jag pluggar,lyssnar på musik och sjunger. haha blev rätt skoj ändå.
nej nu ska jag fortsätta plugga, tänkte ba säga att jag lever !
puss & kramizar
sämsta bilden men har inga andra.. får ta nya till helgen !

Kommentarer
Postat av: anna

sv: hm ska försöka beskriva så gott de går :D



ja tyckte inte de gjorde ont, trodde att de skulle göra de men det brände bara till och gick så fort så man hann knappt uppfatta att dom hade tagit hålet.



Dock så var de jobbigt dom första dagarna för tungan brukar svullna upp så de är lite jobbigt att äta osv men de la sig ner efter två dagar och sen hade ja inga problem med den :)

2011-11-14 @ 18:48:05
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hahah jadu! hoppas du haft bra start på veckan iaf!

2011-11-14 @ 19:11:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0