Mitt allt !

svar på komentaren över här då :
det finns faktiskt två personer som verkligen betyder mycket för mig,
en av dom är min underbara storebror, man kan inte tro det men han betyder så grymt mycket för mig, även fast han och jag små tjafsar och är dryga mot varann så älskar jag han, han har ju trots allt vart min storebror hela mitt liv, utan han så skulle jag inte stått här idag.
han är helt enkelt världens bästa bror och önska att jag fick umgås med han mer än vad jag gör idag
den andra personen är min pappa, han är så sjukt bra, han är världens bästa person, han är som min bästavän även fast han är min pappa, kan prata med han om allt, vet att han finns där när jag faller. jag älskar han något enormt,

Kommentarer
Postat av: emelie carlsson

det finns syskonkärlek mellan dig och Krille trots att ni tjafsar om småsaker ibland! :D Så fint du skrivit :)

2011-11-26 @ 09:23:53
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0