fredag äntligen !

Hej på er !
åh jösses va härligt med fredag ! helt slut efter en dag i skolan...
nu ska jag sova hela helgen ! så trött är jag faktiskt.
kom rätt nydligen hem,slutade halv 4 så kom mamma o hämta mig i skolan så åkte vi och handla "köpte glass" så nu klarar jag mig hela helgen.. haha glassmonster jag är..
ikväll blir det äta god mat med mamms sen kolla idol, rätt trött och seg så pallar inte göra något men imorgon sover enni här ! åh vad ja längtar.
nu ska jag sova en stund, lägga mig i soffan & kolla tv.
hörs senare
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

sv: två år :O? var de inte ett åe tt halv bara :O? eller ni kanske har de så :P

2011-11-11 @ 18:16:09
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

sv: okej härligt :D



händer mer i helgen?

2011-11-11 @ 21:23:03
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: M.I

så vacker, mina ögon blöder av din söthet <3

2011-11-11 @ 23:48:40

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0